ႏွစ္ဆယ္၊ ရွစ္ဆယ္ သီအုိရီ (20%, 80% theory)

ဘုန္းဘုန္း ျမန္မာျပည္မွာ ေရာက္ေနတဲ့အခုိက္ ျမန္မာျပည္ကုိလာၿပီး တရားလည္းအားထုတ္၊ တရားလည္းနာ၊ ခရီးလည္းထြက္ဖုိ႔ ေရာက္လာၾကတဲ့ ကုိရီးယားအဖဲြ႕ေတြနဲ႔အတူ ဘုန္းဘုန္းလည္း ျမန္မာျပည္အထက္ပုိင္း ခရီးကုိ လုိက္ပါသြားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီအဖဲြ႕ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္က ေရာက္တဲ့ေနရာမွာ ထင္ရွားတဲ့ ဆရာေတာ္ႀကီးေတြကုိ ဖူးေျမာ္ပူေဇာ္ရင္း ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား ေဟာၾကားခ်ီးျမွင့္တဲ့ တရားေတာ္ကုိ နာလုိတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေရာက္တဲ့ေနရာတုိင္းမွာေတာ့ အဲဒီရည္ရြယ္ခ်က္ကုိ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒီအဖဲြ႕ေတြနဲ႔အတူ လုိက္ပါသြားရင္ နားၾကားခဲ့ရတဲ့ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားရဲ႕ တရားေတြကလည္း အလြန္မွတ္သားစရာ ေကာင္းလွပါတယ္။ ဒီလုိ မွတ္သားစရာ အႏွစ္သာရေတြထဲက မင္းကြန္းေတာင္႐ုိးမွာရွိတဲ့ တိပိဋက မင္းကြန္းဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ အေမြကုိဆက္ခံရင္း သာသနာျပဳ လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနတဲ့ လက္ရွိတိပိဋက ဆရာေတာ္ အရွင္ဂႏၶမာလာလကၤာရ ေဟာၾကားခ်ီးျမွင့္ ေပးေတာ္မူတဲ့ တရားတစ္ပုဒ္ကလည္း အလြန္မွတ္သားဖြယ္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ဆရာေတာ္နဲ႔ေတြ႕တုန္း ကုိရီးယား ဒကာတစ္ေယာက္က သူတုိ႔ႏုိင္ငံမွာ ဘာေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ လူအခ်ိဳ႕ဟာ အလြယ္တကူ ဘဝကုိ အ႐ႈံးေပးကာ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ သတ္ေသေလ့ရွိေၾကာင္း၊ အဲဒီလုိ သတ္ေသေလ့ရွိတဲ့ သူေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆရာေတာ့္အေနနဲ႔ ဘယ္လုိျမင္ၿပီး ဘယ္လုိတရားမ်ိဳး ခ်ီးျမွင့္ခ်င္ပါလဲဘုရားလုိ႔ ေမးေလွ်ာက္တဲ့အတြက္ ဆရာေတာ္က သူ႔အေမးကုိ အေျခခံကာ လူေတြရဲ႕ ေလာကဓံကုိ မခံႏုိင္မႈမ်ား၊ အတၱမာနပါတဲ့ အျမင္အေတြးမ်ားနဲ႔ ပတ္သက္မႈမ်ားအေၾကာင္း တရားစကား မိန္႔ၾကားေတာ္မူပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆရာေတာ္က သူ႔အေတြ႕အႀကဳံကုိ အေျခခံၿပီး ႏွစ္ဆယ္၊ ရွစ္ဆယ္ သီအုိရီေလး အေၾကာင္းကုိပါ ထည့္သြင္းမိန္႔ၾကားခဲ့ပါတယ္။

ဆရာေတာ္က “ေလာကမွာရွိတဲ့ လူအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေကာင္းတာနဲ႔ မေကာင္းတာ ႏွစ္မ်ိဳးထဲက တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေတြ႕ႀကဳံလာတဲ့အခါ ေကာင္းတာေတြနဲ႔ ေတြ႕ႀကဳံခံစားရရင္ ရွစ္ဆယ္ရာခုိင္ႏႈန္းေလာက္ ရရွိခံစားေနရတဲ့ အေပၚမွာ အလုိမက်ႏုိင္ဘဲ ႏွစ္ဆယ္ရာခုိင္ႏႈန္းေလာက္ပဲ ခံစားရတယ္လုိ႔ ထင္ေနတတ္ၿပီး မေကာင္းတဲ့အရာ ႏွစ္ဆယ္ရာခုိင္းႏႈန္းေလာက္ ေတြ႕ႀကဳံခံစားရရင္ေတာ့ ရွစ္ဆယ္ရာခုိင္းႏႈန္းေလာက္ ခံစားေနရတယ္လုိ႔ ထင္ေနတတ္ေၾကာင္း၊ ေကာင္းတဲ့ခံစားခ်က္ဆုိရင္ အမ်ားႀကီးကုိ အနည္းေလးလုိ႔ ထင္ေနတတ္ၿပီး မေကာင္းတဲ့ ခံစားခ်က္ဆုိရင္ေတာ့ နည္းနည္းေလးကုိလည္း အမ်ားႀကီးလုိ႔ ထင္ေနတတ္ေၾကာင္း၊ သူမ်ားခံစားတဲ့ ေကာင္းတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳးနဲ႔ ကုိယ္ခံစားရတဲ့ ေကာင္းတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳး အတူတူျဖစ္ေပမယ့္ ကုိယ့္ခံစားခ်က္က်ေတာ့ နည္းတယ္လုိ႔ထင္ေနတတ္ၿပီး သူမ်ားနဲ႔ကုိယ္နဲ႔ အတူတူပဲ ခံစားရတဲ့ မေကာင္းတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးက်ေတာ့ ကုိယ္ခံစားရတဲ့ မေကာင္းတဲ့ ခံစားမႈက ပုိၿပီးႀကီးတယ္လုိ႔ ထင္ေနတတ္ေၾကာင္း၊ ကုိယ့္က်ေတာ့ အႀကီးကုိ အေသးထင္၊ အေသးကုိ အႀကီးလုိ႔ ထင္ျမင္ေလ့ရွိတတ္ေၾကာင္း၊ တကယ္ေတာ့ ဒီလုိခံစားမႈမ်ိဳးဆုိတာ ပုဂၢဳိလ္သတၱဝါတုိင္းအတြက္ အားလုံးအတူတူပဲ ျဖစ္ေၾကာင္း အတၱစဲြ၊ မာနစဲြ၊ တဏွာစဲြေတြေၾကာင့္သာ ေျပာင္းျပန္ျမင္ေနၾကတာ ျဖစ္ေၾကာင္း…” စသျဖင့္ ႏွစ္ဆယ္ရွစ္ဆယ္ သီအုိရီေလးကုိ အေျခခံၿပီး ေျပာသင့္ေျပာထုိက္တဲ့ တရားစကားကုိ မိန္႔ၾကားေပးေတာ္ မူခဲ့ပါတယ္။

ဟုတ္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ အမိန္႔ရွိေတာ္မူလုိက္မွပဲ တစ္ခါတရံ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္လည္း အဲဒီလုိ အျမင္မ်ိဳး ရွိေနတယ္ဆုိတာ သတိထားမိခဲ့ပါတယ္။ တဒဂၤအခုိက္အတန္႔ ေကာင္းတယ္လုိ႔ ထင္ေနရတဲ့ အရာေလးေတြ ရရွိခံစားရတဲ့အခါ ရရွိလာတဲ့ အတုိင္းအတာ အေပၚမွာ မေရာင့္ရဲႏုိင္ဘဲ ပုိပုိၿပီး ရယူခံစားလုိမႈမ်ားက လႊမ္းမုိးလာတတ္တဲ့ သေဘာရွိပါတယ္။ ဒီလုိ ပုိပုိၿပီး လုိခ်င္ရခ်င္ ခံစားခ်င္တာေတြေၾကာင့္ပဲ ရရွိလာတဲ့ အေနအထားအေပၚမွာ နည္းတယ္လုိ႔ ထင္ေနတတ္ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာင္းတဲ့အရာေလးေတြဆုိရင္ အမ်ားႀကီးရေနေပမယ့္ သူမ်ားေလာက္မရဘူး၊ သူမ်ားေလာက္ မျပည့္စုံဘူးစသည္ျဖင့္ ထင္ေနတတ္ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မေကာင္းတဲ့ အရာေတြ၊ မေကာင္းတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြမွာက်ေတာ့ သူမ်ားလည္း ကုိယ့္ေလာက္ပဲ၊ ကုိယ္လည္းသူတုိ႔ေလာက္ပဲ ေတြ႕ႀကဳံခံစားရေပမယ့္ ကုိယ္ခံစားရတဲ့ ခံစားခ်က္က်ေတာ့ အရမ္းကုိျပင္းတယ္လုိ႔ ထင္ေနတတ္ၾကတဲ့ သေဘာရွိပါတယ္။

ဆုိၾကပါစုိ႔။ သူမ်ားလည္း ႏွလုံးေရာဂါ၊ ဆီးခ်ိဳေသြးတုိး ေရာဂါျဖစ္တာပါပဲ။ ကုိယ္လည္း အဲဒီလုိေရာဂါမ်ိဳး ျဖစ္ေနတာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကုိယ္ျဖစ္တဲ့အခါက်ေတာ့ ဘယ္လုိမွကုိ မခံစားႏုိင္ေလာက္ေအာင္၊ သူမ်ားထက္ကုိ အဆရာေထာင္မက ျပင္းထန္တယ္လုိ႔ ထင္ရေလာက္ေအာင္ကုိ စိတ္ကထင္ေနေတာ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူမ်ားလည္း ဒီေရာဂါ ဒီေဆးပဲ ေသာက္ရတာပဲ၊ ကုိယ္လည္း ဒီအတုိင္းပဲ ေသာက္ရတာပါပဲ။ ကုိယ့္က်ေတာ့မွ ေဆးကပိုခါးေနသလုိ၊ ပုိမ်ားေနသလုိ၊ ပုိေစ်းႀကီးေနသလုိ ထင္ေနတတ္ၾကျပန္ပါတယ္။ ဒါဘာလဲဆုိေတာ့ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္ ခံစားျဖစ္ေပၚလာတဲ့အခါ ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ျဖစ္ေတာ့ ဘာမွမသိသလုိ၊ ဘာမွမခံစားရသလုိ ရွိေနခဲ့ၾကေပမယ့္ ကုိယ့္ျဖစ္တဲ့အခါက်ေတာ့ ငါ့က်မွလာၿပီး ေရြးျဖစ္တယ္လုိ႔ ထင္ကုန္ေတာ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ သူ႔က်ေတာ့ျဖစ္တယ္၊ ငါ့က်ေတာ့ ျဖစ္တယ္ဆုိတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ႐ုပ္တရားကုိ ပုိင္ဆုိင္ ထားေနၾကလု႔ိသာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူလည္းဒီ႐ုပ္ခႏၶာရွိလုိ႔ ခံစားမႈ ျဖစ္လာရတာ ျဖစ္သလုိ ကုိယ္လည္းပဲ ဒီ႐ုပ္ခႏၶာကုိ ပုိင္ဆုိင္ထားလုိ႔ ဒီလုိခံစားၾကရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိ ႐ုပ္ရွိၾကလုိ႔ ျဖစ္ၾကရတဲ့ အေပၚမွာ ပုထုဇဥ္ သဘာဝ ငါစဲြအတၱစဲြေလးေတြက ရွိေနၾကေတာ့ ေကာင္းတဲ့သေဘာေလးေတြဆုိ ကုိယ္ပဲရယူပုိင္ဆုိင္လုိ၊ ခံစားလုိေနၾကၿပီး မေကာင္းတဲ့ သေဘာေတြဆုိရင္ေတာ့ ကုိယ္မခံစားရ၊ ကုိယ္မျဖစ္ရရင္ ပုိေကာင္းေနတဲ့ သေဘာေတြ ရွိေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အရာရာ ကုိယ့္အလုိအတုိင္း မျဖစ္ဘဲ သူ႔အလုိအတုိင္း ျဖစ္တတ္တဲ့ သေဘာရွိတဲ့အတြက္ ကုိယ္ေတာင့္တသလုိ မျဖစ္တဲ့အခါ ကုိယ့္ျဖစ္တဲ့အခါက်ေတာ့ အတူတူခ်င္းကုိပဲ ကုိယ္ကပုိျဖစ္တယ္၊ ကုိယ္က ပုိခံစားရတယ္လုိ႔ ထင္ေနေတာ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

အလားတူ ေကာင္းတဲ့ခံစားမႈေလးေတြမွာလည္း ဒီအတုိင္းပါပဲ။ ေကာင္းတာေတြဆုိေတာ့ ကုိယ္ပဲ ခံစားခ်င္၊ ရယူခ်င္ေနတဲ့အတြက္ ရတဲ့ေဝပုံခ်င္းအတူတူ ကုိယ္ရတဲ့အေပၚမွာ နည္းတယ္၊ မေကာင္းဘူးဆုိတဲ့ စိတ္အေတြးနဲ႔ ပုိပုိၿပီး ရခ်င္ေနၾကေတာ့ အမ်ားႀကီးရခဲ့တာကုိပဲ အနည္းေလးရတယ္လုိ႔ ထင္ေနတတ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာင္းတာေတြ၊ လုိခ်င္တာေတြဆုိတာကလည္း အလုိျပည့္တယ္ဆုိတာ မရွိတဲ့အတြက္ ရၿပီးရင္း ရခ်င္၊ လုိၿပီးရင္း လုိခ်င္ေနေတာ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း တစ္ခ်ိဳ႕ သိန္းေထာင္နဲ႔ သန္းနဲ႔ခ်ီေအာင္ ခ်မ္းသာေနတဲ့သူေတြကုိ ေမးၾကည့္ ထပ္ယူဦးမွာလားဆုိရင္ ယူဦးမယ္ဆုိတာေတြပဲ ျဖစ္ေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္သူက ဘယ္ေလာက္ေတာင္ခ်မ္းသာလုိ႔၊ ဘေလာက္အက်ိဳးခံစားရလုိ႔ ေနာက္ထပ္ မလုိေတာ့ဘူး၊ နားသြားၿပီဆုိတာ မရွိပါဘူး။ ရၿပီးရင္းရခ်င္၊ လုိၿပီးရင္း လုိခ်င္ ျဖစ္ေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလုိ အေတာမသတ္ႏုိင္တဲ့ ေလာဘသေဘာက ရွိေနတဲ့အတြက္ ျမတ္ဗုဒၶက ေရာင့္ရဲႏုိင္ေအာင္ႀကိဳးစားၾကဖုိ႔ တုိက္တြန္းေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေရာင့္ရဲတယ္ဆုိတာ ဘာမွမလုပ္ဘဲ ရွိတာေလးကုိ ထုိင္စားေနဖုိ႔ ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ ကုိယ့္ရွိတဲ့ အေနအထားေလး အေပၚမွာ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေအာင္ ေနထုိင္ၾကည့္ဖုိ႔ ဆုိျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္သူကေတာ့ ဘယ္ေလာက္ျဖစ္တယ္၊ ဘယ္လုိခ်မ္းသာတယ္၊ ဘယ္လုိ သုံးႏုိင္တယ္ စသျဖင့္ သူမ်ားသုံးႏုိင္၊ ျဖဳန္းႏုိင္၊ စားႏုိင္ေသာက္ႏုိင္တဲ့ အေပၚေတြမွာ အားမလုိအားမရ၊ ႀကိတ္မႏုိင္ခဲမရ မျဖစ္ၾကဘဲ ကုိယ့္ရွိတဲ့အေပၚမွာပဲ ရွိသမွ်၊ ရသမွ်နဲ႔ ေက်နပ္ႏုိင္ေအာင္ ကုိယ့္ရဲ႕ေလာဘကုိ အကန္႔ေလးလုပ္ၾကည့္ၾကဖုိ႔ မိန္႔ေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

မွန္ပါတယ္။ ျမတ္ဗုဒၶ မိန္႔ေတာ္မူသလုိပဲ ေလာဘကုိ အကန္႔ေလးထားႏုိင္မယ္ဆုိရင္ ခုနေျပာခဲ့တဲ့ ကုိယ့္က်ေတာ့နည္းတယ္၊ သူ႔က်ေတာ့ မ်ားတယ္ဆုိတဲ့ အျမင္ခံစားခ်က္မ်ိဳး နည္းလာႏုိင္ပါတယ္။ ကုိယ္ရရွိခံစားရတဲ့ အတုိင္းအတာေလး အေပၚမွာပဲ အလုိက္သင့္ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေအာင္ ေနထုိင္လာႏုိင္ပါတယ္။ ဒီထက္ပုိၿပီး အျမင္ေတြမွန္ခ်င္တယ္၊ အမွန္အတုိင္း အရွိအတုိင္း လက္ခံခ်င္တယ္ ဆုိရင္ေတာ့ အမွန္အတုိင္းျမင္ေစႏုိင္တဲ့ ဉာဏ္မ်က္စိရေအာင္ ႀကိဳးစားဖုိ႔ပဲ ရွိပါတယ္။ အရွိကုိအရွိအတုိင္း၊ အမွန္ကုိ အမွန္အတုိင္း၊ မၿမဲတာကုိ မၿမဲတဲ့အတုိင္း၊ ၿမဲတာကုိ ၿမဲတဲ့အတုိင္း၊ အျဖစ္ကုိ အျဖစ္အတုိင္း၊ အပ်က္ကုိ အပ်က္အတုိင္း ျမင္ႏုိင္ဖုိ႔ကေတာ့ သတိပ႒ာန္ အလုပ္အားထုတ္ၾကဖုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဝိပႆနာ သတိပ႒ာန္ အလုပ္ကုိ ႀကိဳးစားအားထုတ္ထားၾကတဲ့ သူေတြကေတာ့ ယထာဘူတံ ပဇာနာတိ - အရွိကုိ အရွိအတုိင္းသိလုိ႔ ဆုိတဲ့အတုိင္း ျဖစ္စဲျဖစ္ခုိက္ကုိ အရွိအတုိင္းပဲ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ႏုိင္ၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဆုိရင္ သူမ်ားတယ္၊ ကုိယ္နည္းတယ္၊ ကုိယ့္က်ေတာ့ ပုိႀကီးတယ္၊ သူ႔က်ေတာ့ ပုိေသးတယ္ဆုိတဲ့ အျမင္အေတြးမ်ိဳး ဝင္လာၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီလုိဆုိရင္ေတာ့ ႏွစ္ဆယ္ရွိရင္ ႏွစ္ဆယ္ပဲ ျမင္ၾကမွာျဖစ္ၿပီး ဆစ္ဆယ္ရွိရင္လည္း ရွစ္ဆယ္ပဲ ျမင္လာၾကေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဆုိလုိတာက လူအေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႕ စိတ္အစဥ္ဟာ ေကာင္းတာေတြက်ေတာ့ အမ်ားကုိ အနည္းလုိ႔ ျမင္ေနထင္ေနတတ္ၿပီး မေကာင္းတာေတြက်ေတာ့ အနည္းကုိ အမ်ားလုိ႔ ထင္ေနတတ္ေၾကာင္းနဲ႔ ဒီလုိ ထင္ေနတတ္ျခင္းဟာ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါ အသီးသီးမွာ ရွိေနၾကတဲ့ ငါစဲြေလးမ်ားနဲ႔ အယူလဲြေလးမ်ားေၾကာင့္သာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဒါေၾကာင့္ ဒီလုိ အျမင္လဲြေလးေတြ မျဖစ္ရေအာင္ ကုိယ့္သႏၲာန္မွာရွိတဲ့ ေလာဘကုိ အကန္႔ေလးနဲ႔ထားႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရင္း အေသးအႀကီး၊ အနည္းအမ်ားကုိ အရွိအတုိင္း ျမင္ေစဖုိ႔ ဝိပႆနာ တရားအလုပ္ကုိသာ ႀကိဳးစားအားထုတ္ဖုိ႔ လုိေၾကာင္း ဆုိလုိရင္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ အထူးသတိျပဳရမွာက ႐ုပ္တရားပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့ သူေတြမွာ အေကာင္းအဆုိးဆုိတာ ဒြန္တဲြေနတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ခႏၶာကုိယ္ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ရရွိလာတဲ့ ခံစားခ်က္ဆုိတာလည္း အေကာင္းပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အဆုိးပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္သူ႔ဘယ္သူမွ အနည္းအမ်ား၊ အေသးအႀကီးဆုိတာ မထားဘဲ အတူတူပဲ ျဖစ္ေစတယ္ဆုိတဲ့ အခ်က္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သတၱဝါတုိင္း ရရွိလာခဲ့ၾကတဲ့ ခႏၶာကုိယ္နဲ႔ စိတ္မွာပဲ သုခဒုကၡဆုိတာ ရွိေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ သုခပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဒုကၡပဲျဖစ္ျဖစ္ အရွိအတုိင္း ျမင္သိၾကဖုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ တိပိဋကဆရာေတာ္ အမိန္႔ရွိေတာ္မူတဲ့ ႏွစ္ဆယ္ရွစ္ဆယ္ သီအုိရီလုိပဲ သတၱဝါ အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေကာင္းတာဆုိရင္ ကုိယ့္က်ေတာ့နည္းတယ္၊ သူ႔က်ေတာ့ မ်ားတယ္လုိ႔ ထင္ျမင္ေနတတ္ၿပီး၊ ဆုိးတာဆုိရင္ ကုိယ့္က်ေတာ့ႀကီးတယ္၊ သူ႔က်ေတာ့ ေသးတယ္လုိ႔ ထင္ျမင္ေနတတ္ၾကတဲ့အျပင္ ဒီအထင္အျမင္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ရတဲ့ ဒုကၡမ်ားဟာလည္း ပုိပုိမ်ားလာေနတတ္တဲ့အတြက္ ဒီလုိထင္ျမင္ယူဆမႈမ်ိဳးကုိ အရွိအတုိင္း၊ အမွန္အတုိင္း ျမင္ေစႏုိင္ဖုိ႔ ကုိယ့္စိတ္ကုိ အကန္႔ေလးမ်ားနဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ကာ သတိပ႒ာန္ အလုပ္ကုိသာ ႀကိဳးစားအားထုတ္ဖုိ႔သာ ရွိပါေတာ့ေၾကာင္း တင္ျပရင္း ႏွစ္ဆယ္ရွစ္ဆယ္ သီအုိရီကုိ အေၾကာင္းျပဳလုိ႔ အသိတစ္ခုရေစဖုိ႔ ေကာင္းမႈတစ္ခု ျပဳလုိက္ရပါတယ္။

1 မွတ္ခ်က္မ်ား (...ေရးရန္):

  • သိသလုိလုိနဲ႔ မသိျဖစ္ေနတဲ့ အခ်က္ေလးေတြပါ၊ အလုံးအတြက္ သတိျပဳနုိင္ေအာင္ ေရးသား ဆုံးမႏုိင္တဲ့ ဆရာေတာ္ရဲ႕ အေရးအသားအတြက္ အလြန္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဘုရား။


RECENT POSTS

သူတုုိ႔သူတုုိ႔၏ မွတ္ခ်က္မ်ား