အမ်ိဳးကုိေစာင့္ေရွာက္ၾကပါ...

“ဘုန္းဘုန္းကုိ အြန္လုိင္းေပၚမွာ မေတြ႕တာၾကာၿပီဘုရား။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဘုရား…” ဆုိတဲ့ သတင္းစကားကုိ ဘုန္းဘုန္းရဲ႕ ဓမၼမိတ္ေဆြ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ တစ္ေယာက္က မၾကာေသးခင္က လွမ္းေမးပါတယ္။ သူ႔အေမးကုိ အဆင္ေျပသလုိပဲ ေျဖေပးလုိက္ျဖစ္ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ဘုန္းဘုန္း အြန္လုိင္းေပၚက ေပ်ာက္သြားတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘေလာ့ဂ္မွာ ပုိ႔စ္အသစ္မတင္ျဖစ္တာပါ။ ေမးထားတဲ့ အေမးေတြလည္း ေျဖေပးဖုိ႔ အေၾကြးေတြတင္ေနပါတယ္။ အေႏွးနဲ႔ အျမန္ျပန္ေျဖေပးမွာပါ။ အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ေလာေလာဆယ္ မျဖစ္ႏုိင္တာက နာဂစ္ ႏွိက္စက္လုိက္လုိ႔ ဒုကၡေတြျဖစ္သြားတဲ့ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ ျမန္မာလူမ်ိဳးမ်ားအတြက္ တတ္ႏုိင္တဲ့ဘက္က ကူညီေဆာင္ရြက္မႈေလးေတြ လုပ္ေနလုိ႔ပါ။ ဒီအတြက္ “နားလည္ေပးပါ ပရိတ္သတ္ႀကီးရယ္” ဆုိတာလုိပဲ ဘုန္းဘုန္းကုိ နားလည္ေပးၾကပါလုိ႔…။

အားလုံးသိၾကတဲ့အတုိင္းပဲ နာဂစ္တုိ႔လုပ္ခ်လုိက္ပုံက ေရနစ္သူ ၀ါးကူထုိးသလုိ ျဖစ္ေနတယ္။ အေနစုပ္ေပမယ့္ ေရႊထုတ္တဲ့ ျမပ၀ါဆုိတဲ့ဂုဏ္၊ ႐ုိးသားၿပီးအျပစ္ကင္းစင္တယ္ဆုိတဲ့ဂုဏ္၊ ရွိတာေလးနဲ႔ ေရာင့္ရဲတတ္တဲ့ဂုဏ္၊ သူတစ္ပါးအေပၚ အရမ္းၾကင္နာၿပီး အားနာတတ္တဲ့ဂုဏ္၊ ဧည့္၀တ္ေက်ပြန္တဲ့ဂုဏ္ စတဲ့စတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္ေတြနဲ႔ ျပည့္စုံတဲ့ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ျမန္မာျပည္သူလူထုကုိမွ ရက္ရက္စက္စက္ တုိက္ဖ်က္ေခ်မုန္း ဖ်က္ဆီးပစ္လုိက္တာကေတာ့ ဘယ္လုိမွ ေျဖလုိ႔မရတဲ့ နာက်ဥ္း၀မ္းနည္းမႈႀကီးပါ။ “ရက္စက္လုိက္တာ နာဂစ္ႀကီးရယ္” လုိ႔ပဲ ဟစ္ေၾကြးလုိက္ခ်င္ပါတယ္။ တကယ္ပါ။

ဒါေပမယ့္ အဲလုိ မဟစ္ေၾကြးျဖစ္ပါဘူး။ ေတြးမိတုိင္းေတြမိတုိင္း ႏွလုံးသားမွာ နာက်င္ခဲ့ရတဲ့ နာဂစ္ရဲ႕ ရက္စက္မႈရဲ႕ ေနာက္ဆက္တဲြေတြ ၾကားသိၾကည့္႐ႈၿပီး ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ သတိေပးကာ လုိအပ္တဲ့ဆုံးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကုိပဲ ခ်လုိက္ပါတယ္။ “ဒီအခ်ိန္ဟာ ပူေဆြး၀မ္းနည္းေနရမယ့္အခ်ိန္မဟုတ္။ ျဖစ္ၿပီးခဲ့တာေတြကုိေဘးဖယ္၊ ္လက္ရွိလုပ္ရမယ့္ အရာေတြကုိ တတ္ႏုိင္သမွ်လုပ္ေပးရမယ္”ဆုိတဲ့ အသိနဲ႔ဆုံးျဖတ္ခ်က္ပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း နာဂစ္ကယ္ဆယ္ေထာက္ပ့ံေရးကုိ လုပ္ျဖစ္ေနတာပါ။

လူ႔ေလာကမွာကေတာ့ ကုိယ့္မိသားစု၊ ကုိယ့္အမ်ိဳးစတာေတြက ရွိေနတဲ့အတြက္ မိသားစုအေရး၊ အမ်ိဳးအေရးေတြပုိၿပီး ဦးစားေပးရတဲ့အပုိင္းေလးေတြ ရွိေနၾကေပမယ့္ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ သာသနာ့၀န္ထမ္းေတြ အတြက္ကေတာ့ အခုဒုကၡေရာက္သူေတြဟာ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ရဲ႕အမ်ိဳးေတြပါ။ ဗုဒၶဘာသာႏုိင္ငံတြင္းမွာ ရွိတဲ့ဒကာ၊ ဒကာမေတြဟာ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ရဲ႕ မိသားစုေတြပါ။ ဒကာ၊ ဒကာမေတြငတ္ေနတာဟာ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ငတ္ေနတာနဲ႔ အတူတူပါပဲ။ သူတုိ႔ဒုကၡေရာက္ေနတာဟာ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ဒုကၡေရာက္ေနတာနဲ႔ ထပ္တူပါပဲ။ ဒီခံစားမႈေၾကာင့္ပဲ အမ်ိဳးကုိ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ျခင္းဆုိတဲ့ ဉာတတၳစရိယကုိ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔အားလုံး တတ္ႏုိင္တဲ့ဘက္က ကူညီေစာင့္ေရွာက္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားျဖစ္ၾကတာပါ။ ျပည္တြင္းမွာရွိတဲ့ ဘုန္းဘုန္းေတြေရာ ျပည္ပမွာေရာက္ေနတဲ့ ဘုန္းဘုန္းေတြေရာ ၿပီးေတာ့ ဒကာဒကာမေတြေရာ ဒီအသိေတြနဲ႔ႀကိဳးစား ေဆာင္ရြက္ေနၾကတာ အားလုံးေတြ႕မိၾကမွာပါ။

ဒါေပမယ့္ စိတ္မေကာင္းစရာေလးေတြလည္း ၾကားသိေတြ႕ျမင္ေနရျပန္ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ေရႊျမန္မာအခ်ိဳ႕ရဲ႕ သေဘာထားေလးေတြေၾကာင့္ပါ။ ကုိယ့္မိသားစု၊ ကုိယ့္အမ်ိဳးေတြမပါဘူးဆုိၿပီး ၀ုိင္း၀န္းေစာင့္ ေရွာက္မႈနည္းေနတာေလးေတြပါ။ မလွဴၾက၊ မေစာင့္ေရွာက္ၾကလုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ လူႏုိင္ေစာင့္ေရွာင္ႏုိင္တဲ့ အတုိင္းအတာထက္ ပုိၿပီးနည္းေနၾကလုိ႔ပါ။ ဘုန္းႀကီးတစ္ပါးအေနနဲ႔ ေျပာရတာမသင့္ေတာ္ေပမယ့္ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြအတြက္ ဘုန္းဘုန္းေျပာၾကည့္တာပါ။ လူ႔ေလာကရဲ႕ အေျခအေနအခက္အခဲကုိ နားမလည္လုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ အခ်င္းခ်င္းျခင္း ၀ုိင္း၀န္းေစာင့္ေရွာက္မႈေတြကုိ အားမလုိအားမရျဖစ္မိလုိ႔ပါ။ အခုအခ်ိန္မွာ တစ္က်ပ္တစ္ျပားဟာ ျပည္ပမွာ ရွိေနတဲ့သူေတြအတြက္ ဘာမွအသုံးမတည့္ေပမယ့္ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ဒုကၡသည္ေတြအတြက္ တစ္က်ပ္တစ္ျပားဟာ အရမ္းကုိတန္ဘုိးရွိေနတဲ့အခ်ိန္ပါ။ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ေရႊျမန္မာမ်ားရဲ႕ စားေသာက္ေပ်ာ္ပါးမႈ ေလးေတြကုိ ေလွ်ာ့ၿပီးအဲဒီအတြက္ အသုံးျပဳကုန္က်မႈကုိ နာဂစ္ဒုကၡသည္ေတြအတြက္ လွဴျဖစ္မယ္ဆုိရင္ ဘယ္ေလာက္အက်ိဳးရွိလုိက္မလဲလုိ႔လည္း ေတြးမိပါတယ္။ ႐ုိးသားစြာေျပာရရင္ အဲဒီလုိျဖစ္ေစခ်င္ပါတယ္။ ႏွမ္းတစ္ေစ့နဲ႔ဆီမျဖစ္ေပမယ့္ ႏွမ္းေစ့အမ်ားေပါင္းလုိက္ရင္ ဆီျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ တုိ႔ရဲ႕တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္ဟာ ဘာမွလုပ္လုိ႔မရပါဘူးလုိ႔ မေတြးလုိက္ပါနဲ႔ တစ္ျပားတစ္ျပားေပါင္းလုိက္ရင္ သိန္းလည္းျဖစ္ႏုိင္၊ သန္းလည္းျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဒီအခ်ိန္ဟာ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ေရႊေတြဟာ တစ္စိတ္တစ္၀မ္းတည္း ျဖစ္ေနရမယ့္အခ်ိန္ပါ။ ဒုကၡသည္သူတုိ႔ေတြဟာ တစ္ျခားသူေတြမဟုတ္ပါဘူး။ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြပါ။ ဘုန္းဘုန္းတုိ႔အမ်ိဳးေတြပါ။ ဒီေတာ့ အမ်ိဳးေတြဒုကၡေရာက္ေနတာကုိ ဒီအတုိင္းၾကည့္ေနဖုိ႔ မသင့္ပါဘူး၊ ကုိယ္စားမယ့္ထဲက နည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ဖဲ့ေပးၾကဖုိ႔ သင့္ပါတယ္။ အထူးလည္းေမတၱာရပ္ခံ တုိက္တြန္းပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ အားလုံးကုိယ္စား ဘုန္းဘုန္းအေနနဲ႔ ထပ္မံတုိက္တြန္းလုိတာက “အမ်ိဳးကုိေစာင့္ေရွာက္ၾကပါ”လုိ႔…

Read more »

ႏွစ္သစ္မဂၤလာ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ဆုေတာင္း


''သေဗၺ သခၤါရာ အနိစၥာ= အရာအားလုံး အၿမဲမရွိ၊ ေျပာင္းလဲလ်က္ရွိ၏” ဟူေသာ ဘုရားစကားေတာ္ အတုိင္းပင္ အရာရာတုိင္း တစ္ေန႔ႏွင့္တစ္ေန႔၊ တစ္ရက္ႏွင့္တစ္ရက္၊ တစ္လႏွင့္တစ္လ၊ တစ္ႏွစ္ႏွင့္တစ္ႏွစ္ မတူ အသစ္အသစ္ေျပာင္းလဲ ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိ၏။ ယခုလည္း ျမန္မာတုိ႔၏ ျပာကၡဒိန္ သတ္မွတ္ခ်က္အရ ၁၃၆၉ခုႏွစ္မွ ၁၃၇၀ျပည့္ႏွစ္သုိ႔ ေျပာင္းလဲလာခဲ့ေပၿပီ။ က်န္ခဲ့သည့္ ႏွစ္၊ လ၊ ရက္တုိ႔ကုိ ျပန္လည္ သတိျပဳၾကည့္ၾကမည္ဆုိက လူတုိင္းလူတုိင္း အေကာင္းအဆုိးမ်ားဒြန္တြဲကာ ျဖတ္သန္းခဲ့ၾက၏။ မည္သူမဆုိ အေကာင္းခ်ည္းနဲ႔ သာ ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကရသည္ မဟုတ္သလုိ အဆုိးခ်ည္းနဲ႔လည္း ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကရသည္ မဟုတ္ၾကေပ။ အေကာင္းအဆုိးတဲြကာ ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္၏။

အတိတ္ဆုိသည္မွာ က်န္ခဲ့ၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ က်န္ခဲ့တဲ့အတိတ္ကုိ တမ္းတစဲြလန္းမေနေတာ့ဘဲ လာမည့္အနာဂတ္မွာ မည္သုိ႔မည္ပုံ ျဖတ္သန္းၾကမည္ဆုိသည့္ အေတြးမ်ားျဖင့္ ယခုလက္ရွိ ပစၥဳပၸန္အခ်ိန္ကုိ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးၾကရမည္သာ ျဖစ္ပါ၏။ သုိ႔ေသာ္ အတိတ္မွာျဖစ္ခဲ့ ျဖစ္သန္းခဲ့တာေတြနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ အထူးသတိျပဳၾကရမည္မွာ အတိတ္က မေကာင္းသည့့္အျဖစ္အပ်က္ လုပ္ရပ္ေတြကုိသာ လုံး၀ေမ့ျပစ္ေစခ်င္တာပါ။ ေကာင္းသည့့္အလုပ္ေတြကုိေတာ့ အၿမဲသတိရေအာင္ အဖန္ဖန္ပြားမ်ားေနေစခ်င္ပါ၏။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ မေကာင္းသည့္ အကုသုိလ္အျပစ္ဆုိသည္မွာ သတိရတုိင္း သတိရတုိင္း ေနာင္တပူပန္မႈ၊ စိတ္ဆင္းရဲ႕မႈ၊ ေသာကျဖစ္ေစမႈကုိသာ တုိးပြားေစေသာေၾကာင့္ျဖစ္ၿပီး ေကာင္းသည့္ကုသုိလ္ကေတာ့ သတိရတုိင္း သတိရတုိင္း စိတ္ခ်မ္းသာမႈ၊ စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္၀မ္းေျမာက္မႈ၊ ပီတိျဖစ္မႈ စသည္စသည္ တုိးပြားေစေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ၏။

သုိ႔ျဖစ္၍ ႏွစ္ေဟာင္းကုန္ဆုံး၍ ႏွစ္သစ္သုိ႔ကူးေျပာင္းသည့္ ယေန႔ ႏွစ္ဆန္းကာလမွစၿပီး အားလုံးအားလုံးေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြသူေတာ္စင္မ်ားအတြက္ ႏွစ္သစ္ႏႈတ္ခြန္းဆက္စကားႏွင့္ ဆုေတာင္းစကားေျပာၾကားလုိသည္မွာ က်န္ခဲ့သည့္အတိတ္က မေကာင္းသည့္အရာမွန္သမွ် လုံး၀ေမ့ေပ်ာက္ႏုိင္ေအာင္ၾကိဳးစားၾကေစရန္၊ ေကာင္းသည့္အရာမ်ားကုိ အစဥ္သတိရလ်က္ ယခုပစၥဳပၸန္အခ်ိန္မွစ၍္ ေနာင္လာမည့္ကာလမ်ားတုိင္ေအာင္ ဆထက္ဆထက္ တုိးပြားေအာင္ႀကိဳးစားႏုိင္ၾကေစရန္ သတိျပဳဆင္ျခင္လ်က္ လုံလႀကိဳးကုတ္အားထုတ္ၾကဖုိ႔ အထူးတုိက္တြန္းလုိၿပီး ၁၃၇၀ျပည့္ႏွစ္၏ ႏွစ္ဆန္းတစ္ရက္မွစ၍ ေနာင္အနာဂတ္ကာလမ်ားတုိင္ေအာင္ မလုိလားမေတာင့္တအပ္သည့္ အရာမ်ားမေတြ႕ႀကဳံၾကရဘဲ ေကာင္းသည့္ႏွစ္သက္ဖြယ္အာ႐ုံမ်ားျဖင့္သာ ကုိယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ ျဖတ္သန္းႏုိင္ၾကပါေစေၾကာင္း ဆုမြန္းေကာင္းေတာင္းလုိက္ရပါသည္။

စိတၱသုခ၊ ျပည့္စုံၾက၊ ဒုကၡေထြေထြ၊ ကင္းပါေစ…

ေမတၱျဖင့္
ဘုန္းဘုန္းဦး၀ိစိတၱ

Read more »

သိလ်က္ အျပစ္က်ဴးလြန္သူႏွင့္ မသိ၍ အျပစ္က်ဴးလြန္သူ မည္သူက ပုိအျပစ္ၾကီးသနည္း...

Q. အရွင္ဘုရား…
မေကာင္းမႈအကုသုိလ္ တစ္ခုခုကုိ က်ဴးလြန္ရာတြင္ အျပစ္ရွိမွန္းသိလွ်က္ က်ဴးလြန္သူႏွင့္ အျပစ္ရွိမွန္းမသိ၍ က်ဴးလြန္သူ မည္သူက ပုိၿပီးအျပစ္ႀကီးပါသနည္း။ ေက်းဇူးျပဳ၍ ေျဖၾကားေပးေတာ္မူပါဘုရား။ ဦးတင္ပါတယ္ဘုရား။
(မ်ိဳးေအာင္)


A.ကမၼနိယာမ သေဘာအရ အျပစ္ရွိပါလ်က္ အျပစ္မရွိဘူးလုိ႔ ထင္ျမင္ျခင္း(အျပစ္ကုိ အျပစ္လုိ႔ မသိျခင္း)ဟာ မွားယြင္းတဲ့အျမင္၊ မွားယြင္းတဲ့အယူျဖစ္လုိ႔ မိစၧာဒိ႒ိ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိ မိစၧာဒိ႒ိအယူရွိၿပီး အျပစ္မရွိဘူးလုိ႔ ယူဆကာ အျပစ္ကုိ အျပစ္မျမင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာ မေကာင္းမႈကုိ ျပဳလုပ္တဲ့အခါ ေၾကာက္ရြ႕ံျခင္းမရွိ ရဲရဲတင္းတင္း ျပဳလုပ္မိတတ္ပါတယ္။ အဲလုိ မေၾကာက္မရြံ႕ျပဳလုပ္တဲ့အတြက္ အကုသုိလ္ရဲ႕ အက်ိဳးေပးမႈဟာလည္း ပုိၿပီးႀကီးေလးတတ္ပါတယ္။ ဥပမာေျပာရရင္ မီးရဲရဲေတာက္ေနတဲ့ သံတုံးသံခဲေတြကုိ ေရႊလုိ႔ထင္ၿပီး ကုိင္တဲ့သူဟာ ပုိၿပီးျပင္းထန္နာက်င္စြာ ပူေလာင္ခံရသလုိ အျပစ္ကုိ အျပစ္လုိ႔မသိဘဲ က်ဴးလြန္သူအတြက္ အကုသုိလ္ရဲ႕ အက်ိဳးေပးမႈဟာလည္း ပုိၿပီးျပင္းထန္တတ္တဲ့သေဘာပါ။ ဒီလုိပါပဲ အျပစ္ကုိ အျပစ္လုိ႔ သိၿပီး က်ဴးလြန္တဲ့သူဟာ မလဲြမေရွာင္သာလုိ႔ လုပ္ရေပမယ့္ အျပစ္လုိ႔သိေနတဲ့အတြက္ ေၾကာက္ရြ႕ံတြန္႔ဆုတ္ၿပီး လုပ္ရတဲ့သေဘာရွိပါတယ္။ ဒီလုိ အသိရွိေနတဲ့အတြက္လည္း က်ဴးလြန္ရေပမယ့္ ထိမ္းထိမ္းသိမ္းသိမ္း က်ဴးလြန္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ တန္ျပန္သက္ေရာက္တဲ့ အကုသုိလ္အက်ိဳးဟာလည္း ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ႀကီး မလာတတ္ပါဘူး။ ဥပမာေျပာရရင္ မီးရဲရဲေတာက္ေနတဲ့ သံတုံးသံခဲေတြကုိ မီးရဲရဲေတာက္ေနတာကုိ သိတဲ့အတြက္ မလဲြသာလုိ႔ ကုိင္ရေပမယ့္ အပူသက္သာေအာင္ကုိင္တဲ့ သေဘာမ်ိဳးပါ။

ဒီလုိဆုိရင္ ရာဇသတ္ဥပေဒကုိလည္းေကာင္း ဘုရားပညတ္ေတာ္ကုိလည္းေကာင္း သိလ်က္လြန္က်ဴးသူေတြဟာ ေလာကေၾကာင္းအရ ဘာေၾကာင့္ ႀကီးေလးတဲ့အျပစ္ကုိ ခံရတာလဲလုိ႔ ေစာဒက တက္စရာရွိပါတယ္။ မွန္ပါတယ္။ ေလာကေၾကာင္းအရ သတ္မွတ္ထားတဲ့ ဥပေဒစတာေတြကုိ သိလ်က္က်ဴးလြန္တဲ့သူဟာ ဒီဥပေဒပညတ္ခ်က္မ်ားကုိ က်ဴးလြန္တဲ့အျပစ္အျပင္ ဥပေဒပညတ္စတာေတြကုိ မေလးစားတဲ့ အဂါရ၀စိတ္မ်ားပါ ရွိေနတဲ့အတြက္ ေလာကေၾကာင္းအရ သိလ်က္နဲ႔က်ဴးလြန္တာဟာ ပုိၿပီးႀကီးေလးတဲ့ အျပစ္ျဖစ္တာပါ။ ဒါ့အျပင္ ဒီဥပေဒ ပညတ္မ်ားကုိ မသိနားမလည္ျခင္းဟာ မွားယြင္းတဲ့မိစၧာဒိ႒ိ မဟုတ္ပါ။ သတိမမူမိလုိ႔ ေမာဟဖုံးလႊမ္းမႈသာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလာကသတ္မွတ္ခ်က္ ဥပေဒမ်ား၊ ၀ိနည္းပညတ္ခ်က္မ်ားကုိ မသိလုိ႔ က်ဴးလြန္ျခင္းဟာ ဥပေဒပညတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ားကုိ မေလးစားတဲ့ အဂါရ၀စိတ္ မရွိတဲ့အတြက္ အျပစ္ေပးတဲ့အခါလည္း ညွာညွာတာတာေပးျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အျပစ္ခံရတဲ့အခါမွာလည္း သိလ်က္က်ဴးလြန္သူထက္ ပုိၿပီးေလ်ာ့ေလ်ာ့ေပါ့ေပါ့့ပဲ ခံရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ (မဟာဂႏၶ႐ုံဆရာေတာ္ရဲ႕ သၿဂိဳဟ္ဘာသာဋီကာကုိ ကုိးကားပါသည္။)

ဒါေၾကာင့္ အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ အကုသိုလ္အျပစ္ကုိ အျပစ္လုိ႔ မျမင္တာဟာ မွားယြင္းတဲ့မိစၧာဒိ႒ိျဖစ္တဲ့အတြက္ အျပစ္ကုိ အျပစ္လုိ႔မသိဘဲ က်ဴးလြန္တာနဲ႔ အျပစ္ကုိအျပစ္လုိ႔ သိေပမယ့္ မလဲြမေရွာင္သာလုိ႔ က်ဴးလြန္လုိက္ရတာ ႏွစ္မ်ိဳးမွာ အျပစ္ကုိ မသိဘူးဘဲ က်ဴးလြန္တာက ပုိၿပီးႀကီးေလးပါတယ္။ ေလာကေၾကာင္းအရ သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားမွာေတာ့ သိလ်က္က်ဴးလြန္တာက ပုိၿပီးအျပစ္ႀကီးပါတယ္။

Read more »


RECENT POSTS

သူတုုိ႔သူတုုိ႔၏ မွတ္ခ်က္မ်ား